DAVOR MIŠKOVIĆ: Podoba neodvisnih kulturnih organizacij in Generator idej

dodal Tevž Logar 14. april 2015 10:12

Zagon

Vljudno vabljeni na predavanje in delavnico, ki ju bo 15. in 16. aprila ob 18. uri vodil Davor Mišković v prostorih Galerije Škuc. Davor Mišković deluje kot producent in kulturni menedžer v okviru organizacije Drugo more iz Rijeke.

 

Podoba neodvisnih kulturnih organizacij

Predavanje bo v sredo, 15. aprila. ob 18.00.
Predavanje Davorja Miškovića je odprto za javnost.

Predavanje o delovanju neodvisnih kulturnih in umetniških organizacij izhaja iz teze Garetha Morgana, da organizacije lahko najboljše opišemo skozi metafore. Morgan v svoji analizi uporablja metafore strojev, organizmov, možganov, kulture, političnega sistema, zapora itn., nekatere izmed teh bomo aplicirali v analizi organizacij neodvisne kulture, ki delujejo v jugovzhodni Evropi. V regiji se je namreč razvilo nekaj tipov organizacij, ki uporabljajo različne strategije premagovanja nestabilnih okoliščin. Te strategije, ki varirajo od internacionalizacije do intersektorizacije, vplivajo na temeljne aktivnosti teh organizacij, njihovo organizacijsko strukturo in vpliv na skupnost.

Pričujoče predavanje je samo eden izmed možnih uvidov in pristopov, ki jih bomo obogatili v razpravi po predavanju.

 

Generator idej

Delavnica, četrtek, 16. aprila., ob 18.00.
Udeležba na delavnici je možna do zapolnitve mest, s predhodno prijavo na elektronski naslov: galerija.skuc@guest.arnes.si

Generator idej je igra, v kateri igralci testirajo svoje ideje in jih aplicirajo v različnih kategorijah. Gre za enostavno igro, v kateri se kaže divergentnost mnenj, ki se bojujejo za prevlado. Igralci uporabljajo svoje ideje v kategorijah, kot so ekonomija, tehnologija, ekologija, skupnost in arhitektura, lahko pa uporabljajo tudi ideje drugih, ki se jim zdijo koristne ali uporabne. Te ideje postajajo sredstvo tekmovanja, ki poteka v formi kviza, v katerem so odločilnega pomena ne informacije, temveč prav ideje. Kot v vsaki igri, zmagujejo igralci z največjim številom točk, ki temeljijo na glasovih. Tu prihaja tudi do kalkulacij, dogovorov in podobnih mehanizmov, ki so sicer vidni in postajajo del igre. Igralcem so ves čas na razpolago orodja, s pomočjo katerih razvijajo in predstavljajo svoje ideje, pri tem pa lahko konzultirajo literaturo, internet, uporabljajo avdio-vizualne materiale ali pa si vzamejo pavzo.

Igro je razvila umetniška skupina YKON, v njenem razvoju so sodelovali tudi člani Drugega morja, ki vas bodo v četrtek, 16. aprila, vodili skozi igro.